Tot over 2 maanden! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sophie - WaarBenJij.nu Tot over 2 maanden! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sophie - WaarBenJij.nu

Tot over 2 maanden!

Blijf op de hoogte en volg Sophie

13 September 2012 | Nederland, Rotterdam

Lieve vrienden en familie,
ik ga binnenkort (21 september) een co-schap doen in Kenia. Om mij niet geheel van de buitenwereld afgesloten te voelen zal ik af en toe een berichtje plaatsen.

Als je het leuk vindt kun je me volgen via deze website.

Ik heb er zin in!

Liefs

Sophie

  • 14 September 2012 - 02:27

    Rob Enmarry:

    Lieve Sophie,wat een uitdaging weer, veel sterkte met de voorbereiding!!

  • 14 September 2012 - 07:35

    Astrid :

    Hoi Sophie,

    Ik ga je zeker volgen, leuk!
    Succes en héél veel plezier!!

    Groetjes Astrid

  • 14 September 2012 - 10:50

    Dick Korenhof:

    Lieve Sophie,

    Ben je wel uitgenodigd door die Kenianen?
    Ik hoop dat je ons op de hoogte kan houden van belangrijke stappen in de lokale geneeskunst.
    Ga ook eens praten met een medicijnman die heeft -zoals ik heb begrepen van de vereniging tegen de kwakzalverij- een belangrijke doorbraak geforceerd in evidenced based dancing.

    Gebruik je intuitie en verstand om geen domme dingen te doen!

    Kus,

    Paps


  • 15 September 2012 - 12:44

    Trudie Korenhof:

    Hoi Sophie.
    Het is bijna zover, klaar om te vertrekken.
    Maak vooral veel mooie foto´s.En je weet het, bij alles wat je doet draag je steriele handschoenen.
    Vergeet niet je Opinel mes mee te nemen, misschien komt tie nog van pas.
    Groet Mam.

  • 19 September 2012 - 22:07

    Wendelien:

    Heel veel plezier!
    Liefs, Wendelien

  • 23 September 2012 - 11:45

    Oma KORENHOF:

    Fijn dat je goed overkomen bent . Heb je de turken koffer al uitgepakt of ligt het daar op deplaatselijke markt. Zie met spANNING je berichten tegemoet. groetjes oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 10 Sept. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 6005

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 September 2012 - 18 November 2012

Kenia

Landen bezocht: